środa, 5 czerwca 2013

Rozdział 3

 
Stołówka mieściła się niedaleko budynku, w którym mieszkaliśmy. Wchodząc do budynku
wpadłam na chłopaka z autobusu.
- Hej, przepraszam … znowu … – powiedziałam speszona.
- O hej. Znowu na siebie wpadamy – odpowiedział. – Nic nie szkodzi.
- Prawda. Nie widziałeś może takiej bransoletki z gwiazdką ? – spytałam sama zdziwiona swoimi płynącymi słowami.
- Nie, niestety nie widziałem, ale jak będziesz chciała pomogę Ci jej szukać, po kolacji.
- Nie chcę sprawiać kłopotu … , ale pomoc się przyda.
- Ok, widzimy się po kolacji.
- Dziękuję za pomoc.
Skiwnął mi i odwrócił się i wszedł do jadalni, a ja podążyłam w jego ślady. Wchodząc do stołówki, zobaczyłam machające do mnie dziewczyny.Gdy usiadłam, przerwana rozmowa zaczęła się od nowa. Ja wciąż analizowałam rozmowę, która odbyła sie chwilę wcześniej. ,,Jak zwykle, Paulina zrobiłaś z siebie idiotkę ! ” – pomyślałam. Ale muszę przyznać był nawet, nawet. ,, Nie zapomnij, że masz chłopaka ! I jesteś z nim szczęśliwa. Niepsuj to co jest między tobą, a Tomkiem ! ” Ta dzięki Agnieszce nie byli byśmy razem i lubię Tomka i jestem z nim tylko, bo się spytał a ja nie chciałam mu robić przykrości. ,, Ale jesteście szczęśliwi razem od 5 miesięcy ! ” Możliwe… , ale…
Przez cały czas czułam na sobie czyjś wzrok i wreszcie się odwróciłam. Wpatrywał się we mnie TEN chłopak z autobusu. Widząc, że zauważyłam, że się na mnie patrzy, szybko odwrócił wzrok.
Wychodząc z budynku, nadal byłam zamyślona, a z zamyślenia wyrwał mnie czyjś głos. Czyjaś ręka szarpneła mnie do tyłu, sprawiając, że o mały włos nie upadłabym. Powstrzymały mnie czyjeś ręce łapiące mnie w ostatniej chwili. Z przerażenia krzykłam i usłyszałam czyjś śmiech.
- Wszystko ok ?
- Jeniu, ależ mnie przestraszyłeś! Nie rób tego więcej !
- Przepraszam, ale nie reagowałaś jak ciebie wołałem – odpowiedział chłopak
- A … tak, zamyśliłam się to dlatego. A tak w ogóle nie znam nawet twojego imienia.
- Kuba. A twoje ?
- Paulina.
- Fajne imię – uśmiechnął się. – Znalazłaś już bransoletkę ?
- Nie jeszcze nie.
- To choć poszukamy.
Zaczęliśmy poszukiwania, gdy …
 
 
***************************************************************************
Przepraszam, że taki krótki, ale nie miałam pomysłu co napisać. Obiecuję następny będzie dłuższy :D
Piosenka na dziś: http://www.youtube.com/watch?v=98SRcgf-LMI

7 komentarzy:

  1. Świetny blog !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka <333
    Świetny blog więcej proszę ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny *.* Chcę więcej !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog, czekam na następne rozdziały ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! < 3

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne :* :D chce wiecej :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świene, czekam na nn :D

    OdpowiedzUsuń